Další projekty

  • Územně technická studie VRT Bohumín – Přerov
  • Studie Proveditelnosti trati Horní Lideč st. hr – Hranice na Moravě
  • Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice
  • Rekonstrukce žst. Přerov, 1. stavba
  • Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín, 2. část – žst. Český Těšín
  • Rekonstrukce železniční stanice Olomouc
  • Železniční uzel Brno, modernizace průjezdu a I. část osobního nádraží
  • Optimalizace trati st. hr. SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší
  • Rekonstrukce žst. Olomouc
  • Rekonstrukce žst. Přerov
  • Optimalizace trať. úseku Břeclav – st. hran. ČR/SR
  • ČD DDC, Modernizace úseku tratě Studénka–Ostrava, 2. stavba – žst. Ostrava – Svinov, Rekonstrukce výpravní budovy a přednádraží
  • ČD DDC, Optimalizace železničního uzlu Bohumín
  • ČD DDC, Optimalizace úseku trati Zábřeh–Krasíkov žst. Zábřeh na Moravě
  • ČD DDC, Modernizace traťového úseku Olomouc–Červenka
  • ČD DDC, Optimalizace úseku tratě Ostrava–Petrovice
  • ČD DDC, Modernizace úseku tratě Studénka–Ostrava
  • ČD DDC, Optimalizace traťového úseku Ústí nad Orlicí – Česká Třebová
  • ČD DDC, Modernizace úseku tratě Přerov–Hranice
  • ČD DDC, Modernizace trati Zábřeh–Krasíkov
  • Modernizace traťového úseku Otrokovice–Přerov
  • ČD DDC, Modernizace trati do 160 km/h. Břeclav–Hodonín
  • ČD DDC, Modernizace trati Moravský Písek – Huštěnovice
  • Modernizace na 160 km/h Huštěnovice–Otrokovice
  • Modernizace tr. úseku Brno – Skalice nad Svitavou
  • Optimalizace traťového úseku Skalice nad Svitavou – Česká Třebová
  • Optimalizace traťového úseku Brno – Skalice nad Svitavou
  • ČD DDC, Modernizace trati Hodonín – Moravský Písek