- Územně technická studie VRT Bohumín – Přerov
- Studie Proveditelnosti trati Horní Lideč st. hr – Hranice na Moravě
- Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice
- Rekonstrukce žst. Přerov, 1. stavba
- Optimalizace trati Bystřice nad Olší – Český Těšín, 2. část – žst. Český Těšín
- Rekonstrukce železniční stanice Olomouc
- Železniční uzel Brno, modernizace průjezdu a I. část osobního nádraží
- Optimalizace trati st. hr. SR – Mosty u Jablunkova – Bystřice nad Olší
- Rekonstrukce žst. Olomouc
- Rekonstrukce žst. Přerov
- Optimalizace trať. úseku Břeclav – st. hran. ČR/SR
- ČD DDC, Modernizace úseku tratě Studénka–Ostrava, 2. stavba – žst. Ostrava – Svinov, Rekonstrukce výpravní budovy a přednádraží
- ČD DDC, Optimalizace železničního uzlu Bohumín
- ČD DDC, Optimalizace úseku trati Zábřeh–Krasíkov žst. Zábřeh na Moravě
- ČD DDC, Modernizace traťového úseku Olomouc–Červenka
- ČD DDC, Optimalizace úseku tratě Ostrava–Petrovice
- ČD DDC, Modernizace úseku tratě Studénka–Ostrava
- ČD DDC, Optimalizace traťového úseku Ústí nad Orlicí – Česká Třebová
- ČD DDC, Modernizace úseku tratě Přerov–Hranice
- ČD DDC, Modernizace trati Zábřeh–Krasíkov
- Modernizace traťového úseku Otrokovice–Přerov
- ČD DDC, Modernizace trati do 160 km/h. Břeclav–Hodonín
- ČD DDC, Modernizace trati Moravský Písek – Huštěnovice
- Modernizace na 160 km/h Huštěnovice–Otrokovice
- Modernizace tr. úseku Brno – Skalice nad Svitavou
- Optimalizace traťového úseku Skalice nad Svitavou – Česká Třebová
- Optimalizace traťového úseku Brno – Skalice nad Svitavou
- ČD DDC, Modernizace trati Hodonín – Moravský Písek