Původní stav:
Původní silniční mostní objekt převádějící místní komunikaci (ulice K Nadjezu) šířky cca 6 m z Dluhonic k výpravní budově přes kolejiště výhybny Dluhonice se skládal ze dvou jendopolových mostů s podpěrou v kolejišti.
Původní most nevyhovoval z důvodu zatížitelnosti, nedostatečné podjezdné výšky a podpěra mostu byla překážkou pro rozšířeni kolejiště výhybny Dluhonice. Z tohoto důvodu byl původní most navržen k demolici a náhradě novým objektem.
Nový stav:
Nový mostní objekt, který převádí silniční a pěší dopravu k technologické budově výhybny Dluhonice a přilehlým nemovitostem, je situován cca 50 m blíže k Přerovu a navazuje tak na nově trasované nájezdové rampy.
Most je tvořen příhradovou ocelovou nosnou konstrukcí ze svařovaných profilů rozpětí 40,00 m, výšky 4,55 m, s dolní mostovkou ze spřažené ŽB desky nesenou příčníky z I profilu a s levostrannou chodníkovou konzolou rovněž se spřaženou ŽB deskou. Šířka vozovky na mostě je 4.0 m, šířka chodníku 1.5 m.
Spodní stavba je tvořena ŽB opěrami a navazujícími šikmými dilatovaná křídly tvaru úhlových zdí. Obě křídla jsou vedena přibližně rovnoběžně s tratí a slícována s opěrou pro navedení jízdy vlaku pro případ vykolejení.
Založení spodní stavby je provedeno v jílovitých sedimentech na vrtaných pilotách Ø 1200 mm.
Ocelová nosná konstrukce byla během výstavby svařena z montážních dílů na pracovní plošině v předpolí a vysunuta do definitivní polohy. Jako ztracené betonových spřažených desek byly použity inovativní GRP panely.