Původní stav:
Původní nadjezd z roku 1898 převáděl nezpevněnou polní cestu přes jednu traťovou kolej v úseku Šumperk – Libina. Nosnou konstrukci tvořila kamenná klenba s rovnoběžnými křídly, svršek mostu byl s nízkými parapety bez zábradlí, vozovka hlinitá.
Podjezdná výška původní k-ce byla nevyhovující pro průjezdný průřez elektrifikované trati. V rámci stavby „Elektrizace a zkapacitnění trati Šumperk – Libina (mimo)“ byl objekt navržen k demolici a náhradě novou konstrukcí silničního nadjezdu.
Nový stav:
Nosnou konstrukci mostu tvoří předpjatý monolitický betonový integrovaný rám založený na velkoprůměrových vrtaných pilotách. Světlost mostního otvoru je 25.40 m, délka mostu 33.90 m, šířka mostu je 5.50 m, šířka vozovky 4.00 m.
Vzhledem k elektrizaci přemosťované koleje byla niveleta na mostě zvýšena o cca 1.0 m a na stávající trase polní cesty před a za mostem byla provedena úprava komunikace v celkové délce 20+5 m.